Klachtenregeling


 Uiteraard probeer ik zo goed mogelijk voor u te zorgen, naar uw wensen en behoeften. 

Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. Misschien bent u van mening dat ik mijn werk beter kan doen. U kunt mij dit laten weten. Zo kan ik leren uit de ervaringen en wordt daarmee de kwaliteit van de verleende zorg verhoogd. Ga allereerst het gesprek aan met mij en neem dan direct contact op met mij. Mijn inzet is samen met u tot een oplossing te komen.

Voor meer informatie over het klachtenreglement klik de onderstaande button.

Klachtenreglement

Als wij er niet uit komen

Dan kunt U uw vraag of klacht voorleggen bij de Klachtenregeling van Solopartners. De Klachtenregeling is een onafhankelijk landelijk informatiepunt waar u terecht kunt voor deskundige informatie en advies bij klachten over zorgverleners. Stichting klachtenregeling probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen. Die kan bemiddelen tussen u en mij, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden.


Via de klantenservice van Stichting Klachtenregeling kunt u verder geholpen worden. Zij zijn bereikbaar op het telefoonnummer: 085 – 485 85 60. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenregeling.nl

Share by: