Klachtenregeling


Uiteraard streef ik ernaar u zorg van hoge kwaliteit te bieden, afgestemd op uw wensen en behoeften. Toch kan het voorkomen dat u ergens ontevreden over bent of denkt dat de zorgverlening verbeterd kan worden. In dat geval hoor ik dit graag van u. Neem direct contact met mij op, zodat ik van uw ervaringen kan leren en samen met u naar een passende oplossing kan zoeken.

Mocht het ons onverhoopt niet lukken om samen tot een oplossing te komen, dan kunt u uw vraag of klacht voorleggen aan de klachtenregeling van SoloPartners, waar ik aangesloten ben. Sinds 1 januari 2017 is de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) van kracht. Deze wet verzekert een snelle, toegankelijke en zorgvuldige behandeling van klachten en geschillen.

Voor meer informatie over het klachtenreglement kunt u op de onderstaande button klikken.


Klachtenreglement

 Als wij er niet uit komen

U kunt uw vraag of klacht voorleggen aan de Klachtencommissie van Solopartners. Deze commissie is een onafhankelijk informatiepunt waar u terecht kunt voor deskundige ondersteuning en advies bij klachten over zorgverleners. Solopartners biedt hulp door uw klacht te analyseren en advies te geven. Daarnaast kan de commissie bemiddelen tussen u en mij, zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.

 

U kunt SoloPartners bereiken op telefoonnummer

085–2010140, van maandag tot en met donderdag tussen 10:00 en 16:30 uur en vrijdag tussen 10:00 en 16:00 uur.

U kunt SoloPartners ook per e-mail bereiken via info@solopartners.nl.


Share by: